2006年7月29日土曜日

Yes! Magazine


晚上去執垃圾,每次見到Yes! Magazine(香港一本teen雜誌)就執番黎,不知不覺已經有幾本喇。我唔怕人哋在我房搵到幾本鹹書,但卻怕被人知我 (一個卅幾歲叔叔)隱藏幾本Yes! Magazine

而封面女郎全部都係Fiona薛凱琪… -_-; 連我自己都唔知過我咁鍾易佢。

發覺到自己鍾意Fiona,少少驚,因為我覺得鍾意佢就可能代表,我係個隱性金魚佬… 所以我諗~諗~諗~Fiona咁吸引…

答案係好簡單。就係佢眼睛。雖然佢好似係個乖乖、聽話玉女,但佢眼睛好有力量,而好似好貪玩。咁樣女仔好似係貓貓咁好難以控制

呢幅相Fiona少少似日本AV女郎...

已家我知道呢件事,好放心喇。

我冇想過控制個女仔。容易受到控制女仔好悶,令我發癲

不過,唔鍾意容易控制到女仔,係唔係我唔係金魚佬證明呢?

0 件のコメント: