2006年7月7日金曜日

我鍾意扮傻


我鍾意扮傻。
開住口仔,眼仔睇住四十五度上邊,
好似猩猩仔放鬆膊頭、腰同腳,
雖然確實一
都唔有型,
但最緊要好輕鬆、好舒服!

扮靚要花錢、花時間,而且要理人地諗乜,其實好麻煩。
但扮傻,唔駛著西裝,唔駛使錢,其實好慳錢,而且可能好環保!

扮聰明,要扮自己完全唔明都知道,成日要怕。
但扮傻,唔駛怕複雜
問題,因為根本冇人會問我。

扮聰明,工作效率低,會被大家討厭,成日要努力,會好
但扮傻,工作效率一般,已經係奇蹟,差少少都唔駛怕。

扮聰明,咩情緒都冇咁容易表出,好容易蓄積壓力,會發癲。
但扮傻,隨時隨地可以笑,可以喊,可容易釋放負面情緒。

扮聰明,成日都要受到傳統、常識、規矩限制,好唔自由。
但扮傻,做到諗乜都得
自由型游泳思考,好容易得到突破!

扮聰明,甘受束縛,好似儒家、基督徒,好現代、好落後。
但扮傻,飄來飄去好自由,好似道家,好後現代、好先進!

其實,扮傻幾有型!

扮聰明,成日都要聽小我批評、要諗人地點樣諗。
但扮傻,好容易聽到真我
祝福,會成日都好開心

但係,小我大聲話扮傻好怕醜,冇咁容易扮傻。
我希望,我更加容易扮傻到

其實,扮傻都要修煉

0 件のコメント: