2006年7月1日土曜日

我幾鍾意洗

我幾鍾意洗。碗、廁所、吸油煙機、衫褲,除貓,我乜都鍾意洗。所以有時覺得,我前世可能唔但係貓同俾人殺死修士,亦係個浣熊都唔定...

我特別鍾意係洗碗。因為洗一個又一個,我雙手好容易感到我工作結果。

但係負責家務泰國姐姐覺得我搶佢工作,想洗碗都洗唔得。

所以,我而家每晚倒樓(執垃圾)工作之後,洗流汗濕晒工作制服。

我屋企有洗衣機,但用手、用中國內地製造之最平洗衣番。如果我用洗衣機,我可以做更有意義。但係有意義,我朝早到夜晚都做,而都是工作,一定要做。(我地可以選擇工作,但係一選之後,已經冇駛唔駛做選擇喇。)但係夜晚洗衫係我選擇,幾願意做。

洗衫時候,我手做,而我腦可以休息一陣。我咁樣由意識專制解放我無意識(又稱潛意識),可以減壓。而且,洗去汗同污漬,我覺得,我心都同時洗得好乾淨!其實,洗碗、洗衫咁樣好單純工作有好高冥想效果。就係「無用之用」嘛...

0 件のコメント: