2006年7月2日日曜日

微笑天空



琴晚工作時,執倒一個鞋盒。
蓋上有Artemis之名,
就係我月亮女神別名。

打開盒蓋,睇到一對
少少高short boots。
一點boyish呢對鞋,
一定會襯我女神短頭髮。

但可惜我唔知女神著幾多號鞋。
亦無論如何,
我絕唔可以奉獻垃圾俾
我親愛月亮女神。



琴晚工作後,睇到可好耐冇見月亮。
農曆初六月牙臂令我感覺天空微笑。
可能女神嘲笑諗奉獻垃圾俾佢我,
令我覺得一點尷尬,
但睇到月亮,特別係微笑月亮,
我無論如何覺得好幸福。

希望月亮微笑係反映女神心情,
我都向白銀月牙微笑喇。
希望有一天,再親眼見到妳...

1 件のコメント:

Pema さんのコメント...

very nice ~~